loading...
فروش چراغ جلو چراغ خطر چراغ عقب خودرو
یدک اول بازدید : 268 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (1)

قیمت سپر پژو پارس 

فروش بهترین مارک سپر جلو سپر عقب  اصلی پژو پارس بصورت  فابریک نو و دست دوم و استوک و سپر شرکتی پرشیا  وهمچنین انواع سپر اسپرت ، سپر فابریک ، پوسته سپر ، زیر پوسته، چراغ زیر سپر ، چراغ سپر با برند مهر خواه و مهر ساز  در فروشگاه یدک اول.

 

رنگنبدی سپر پرشیا ؟

1- مشکی

2- سفید

4- خاکستری

5- آبی کاربنی

6- نقره ای

 

برند سپر جلو سپر عقب پرشیا

مهر خواه

کروز

مهرساز

مهرکام

سپر پژو پرشیا از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است که می تواند بر میزان امنیت  این خودرو بیافزاید در این بین کیفیت ها و جنس های دیگری نیز وجود دارد که تفاوت ها را برای استفاده از آن اضافه نموده اما روی سخن در خصوص جنس فابریک آن می باشد.

 

آشنایی با خودرو و سپر پژو پرشیا

سپر پژو پرشیا به صورت تزریقی می باشد و تمامی حس گر های این خودرو بر روی آن نصب شده اند. پژو پرشیا محصول شرکت ایران خودرو می باشد.

 

در واقع این خودرو تکامل یافته و تغییر شکل داده خودروی پژو چهار صد و پنج است که با تغییراتی که بر روی آن ایجاد شده در سال 1379 در بازار ایران عرضه شد.

 

این خودرو با نام های متفاوتی از جمله سفیر در بازار تولید شد که تا به اکنون از آن با نام پرشیا یاد می شود که هم اکنون نیز با این نام شهرت ملی یافته است. از این خودرو به شکل گیربکس اتوماتیک نیز در بازار عرضه می گردد.

 

پژو 405 و پژو پارس

همان طور که بیان شد این خودرو از خانواده خودروی پژو چهار صد و پنج می باشد که با تعویض برخی از قطعات و تغییر شکل نوع و شکل اتومبیل آن را به صورتی که اکنون در بازار می بینیم طراحی کرده اند؛

 

طراحی هایی از قبیل بخش داشبورد، فرمان، ضبط، صندلی و فرمان و غیره. این خودرو هم اکنون جزء خودرو های لوکس در بازار ایران فروخته می شود.

 

سپر جلو سپر عقب پژو پارس

سپر پژو پرشیا نیز همانند دیگر خودرو های موجود در بازار دارای قسمت سپر جلو و سپر عقب می باشد که هر کدام از آن ها بنا بر جنس و کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

 

سپر این خودرو بنا به خاطر این که سنسور بر روی آن نصب می شود دارای اهمیت بیش تری می باشد.

 

هر چند که سپر به دلیل اینکه در جلویی‌ترین بخش خودرو قرار دارد و در مقابل مسیر واقع می گردد برای رو یا رویی با رخ داد های ناگوار بسیار پر اهمیت است و یک نوع سپری برای حافظت از جان انسان نیز می باشد.

 

زیرا اگر آن نباشد آسیب بیش تری هم به ماشین و هم به انسان تحمیل خواهد شد بنا بر این در بخش سپر خودرو نیز همانند دیگر بخش های آن باید بیش تر تامل کرد و آن را امری واقع و جدی پنداشت و برای خریداری نمودن آن از هرگونه خساست پرهیز کرد.

 

زیرا اهمیت به اهمیت به جان خود می باشد.

 

بررسی سپر پژو پرشیا

بخش جلوی سپر پژو پرشیا

 

پوسته سپر پژو پرشیا از مواد پلی پروپیلن (PP) مرکب با الاستومر (POE) و دسته سیاه سیاه تولید می شود. سپر پژو پرشیا از رنگی بادوام برخوردار است،

 

تأثیر زیادی دارد و در برابر هوازدگی و UV مقاومت بالایی دارد.

 

مجموعه کامل شامل براکت سپر (ساخته شده از مواد PP ، GF و TALK)، بست برای نصب محصول روی بدنه خودرو (ساخته شده از مواد GF و PP)، قاب پروژکتور و شبکه مش و برگه ها (ساخته شده از مواد PP)، سیم (ساخته شده از مواد ABS).

 

این محصول ممکن است با پرایمر یا بدون آن تحویل داده شود.

 

بخش عقبی سپر پژو پرشیا

 

ادامه مطلب : قیمت سپر پژو پارس 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 452
  • بازدید کلی : 2,232